Kai nuo rugpjūčio 26 dienos sunkiajam transportui ir didiesiems autobusams buvo uždrausta važinėti Birutės gatve per joje esantį tiltą, Savivaldybės administracija ir Kretingos autobusų parkas pranešė apie palengvinimą besinaudojantiems viešuoju transportu. Atseit, bus privežamasis mikroautobusas, kuris keleiviu pavėžės iš autobusų stoties į Rotušės aikštę ir atgal tuo pačiu maršrutu.
Valdžios sugalvota ir pasiūlyta paslauga keleiviams jau atsirūgo. Rugsėjo pirmosios savaitės pabaigoje, kai jau dvi savaites buvo „varinėjamas“ privežamasis mikroautobusiukas, rajono gyventojai net socialiniuose tinkluose reiškė nepasitenkinimą įvesta transporto schema. Matyt, kritiniai telefono skambučiai skambėjo ir savivaldybės administracijoje, ir autobusų parke. Galima drąsiai teigti, kad tie, kas sumąsto ir įgyvendina įvairias viešojo transporto naujoves, patys niekada autobusais nevažinėja ir nesuvokia, ką sukūrę. Jie nemato ir neįvertina, kad dominuojanti viešojo transporto keleivių dalis – vyresnio amžiaus žmonės, pensininkai, kurie, dieną susitvarkę reikalus ar apsipirkę miesto centre, po to priversti „džiaugsmingai dėkodami valdžiai“ pėstute žingsniuoti link stoties.

Privežamojo mikroautobuso grafikas sustatytas taip, kad ištisą ilgą vidurdienį iš Rotušės aikštės į autobusų stotį (arba priešinga kryptimi) reikia pėdinti pėsčiomis. Ryto valandomis iš Rotušės aikštės į autobusų stotį autobusiukas važinėja nuo 6.10 val. iki 7.50 val. (6 važiavimai). Po to – net 8 valandų pertrauka! Popietinis autobusiuko pavėžėjimas tuo maršrutu prasideda 15.50 val. ir baigiasi 18.10 val. (8 važiavimai).
Analogiškas grafikas iš stoties link Rotušės aikštės. Ryto valandomis iš stoties į aikštę galima važiuoti nuo 6.20 val. iki 7.40 val. (5 važiavimai). Po to – vėl bemaž 8 valandų pertrauka! Popietinis pavėžėjimas tuo maršrutu prasideda 15.40 val. ir baigiasi 18.20 val. (9 važiavimai).
Matyt, autobusų parko vadovybė, atsižvelgdama į griežtus mero Antano Kalniaus reikalavimus bet kokia kaina mažinti viešojo transporto ridą, nusprendė, kad pavėžėjimo pakaks darbo dienomis. Šeštadieniais ir sekmadieniais iš miesto centro stotį galima pasiekti ir taksi. O iš ten – ir į Klaipėdą, ir į Palangą.
Dar vienas pastebėjimas – dėl kokios nors pastogės ar bent laikinos pašiūrės Ligoninės stotelėje stadiono pusėje. Kaip sakoma, vaikščioti sveika, tad dideli keleivių būriai, spjovę į „pavėžėjimo paslaugą“, kurios dieną nėra, pėstute ateina iki Ligoninės stotelės ir čia laukia Salantų kryptimi važiuojančio viešojo transporto. Nesuku įsivaizduoti, kas jų lauks audringomis rudens dienomis – juk lietus merks ir vėjai talžys negailestingai. O pasislėpti nėra kur.
Ligoninės stotelėje stogelio ir užuovėjos atsiradimas, tikėkimės, nesužlugdytų savivaldybės biudžeto.
2,071 peržiūrų (-a)

Ačiū redakcijai. Geras bedimas pirštu į akį. Dėl stotelių būtų atskira kalba. Pvz., J.Jablonskio g. stotelė prie Minijos g. “Aibės” niekaip nepažymėta, nors privalomas kelio ženklas ir stoginė būtų privalumas. Tėra suolelis. Visiškas aplaidumas. Miesto autobusų yra, bet net vairuotojai nežino maršrutų (tik savąjį), nėra paskelbtos stotelės tvarkaraščiuose. Nepriimtina. Privaloma teikti kuo aiškiausią informaciją. Valdžia privalo dirbti žmonėms, jų poreikius atliepti. Dabar apie žmones išvis nemąstoma. Centro atkirtimas visą dieną nuo transporto – akivaizdi žmonių, neturinčių automobilio, diskriminacija.
Jus vel gal ta tilta atidarykit nesamones cia darot vps nupezeja esat visa eisma sugadinot kaip i mokyklas is ryto nuvaziuot tegul meras galva persisvecia gal bus geriau paciai kretingai
sportas sveikata