SEO analizė nėra dažnai aptarinėjama tema, tačiau tai tikrai nereiškia, kad ji mažiau praktikuojama. Vis dėlto, jei prieš skaitydami šį įrašą apie SEO neturėjote jokio supratimo, pasakysime, kad SEO analizė yra įprasta svetainių praktika. Tie, kurie rimtai žiūri į savo internetinės rinkodaros pastangas, investuoja į dažną auditą. Jei norite kuo geriau išnaudoti savo internetines SEO kampanijas, įsitikinkite, kad šiems auditams taip pat skiriate pakankamai laiko.

SEO auditų svarba

Pasamdyta patikima SEO bendrovė kaip kasyraseo.lt tikrai paprašys Jūsų veikti pagal ją. Maloniai prašome nedaryti klaidos visiškai vengiant šio etapo. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte apie jo pagrindus.

Iš pat pradžių paaiškinkime, kad SEO analizė nėra visai tokia pati kaip tradicinė analizė. Pastaroji atliekama tik rinkodaros tikslais. Tinkamai iš pat pradžių atlikta analizė reikštų, kad Jūs geriau žinote apie savo svetainės veikimą – jos bendrą veikimą ir atskirų puslapių veikimą.

Nereikia nė sakyti, kad vienintelis tokio audito tikslas – pagerinti svetainės reitingus paieškos sistemose.

Auditai atliekami prieš pradedant projektą ir naujo ketvirčio pradžioje.

Nepersistenkite

Nors svarbu reguliariai skirti laiko šiems auditams, ekspertai aiškiai perspėja, kad nepersistengtume. Ypač, jei tai maža svetainė.

Techninė analizė, puslapio analizė, ne puslapio analizė ir konkurencinė (raktinių žodžių) analizė yra esminės audito dalys. Tinklalapius galima patobulinti gerai atlikus auditą. Galite analizuoti konkrečią svetainę įvairiais aspektais. Visa tai daroma, siekiant vieno tikslo – rasti tobulinimo būdų.

Į techninę svetainės analizę įeina patikrinimas, ar svetainė veikia tinkamai. Prieinamumas ir indeksuojamumas – kertiniai SEO audito akmenys.

Kalbant paprastai, prieinamumas reiškia paieškos sistemų ir naudotojų galimybę pasiekti Jūsų svetainę. Jei Jūsų turinio negali pasiekti kiti asmenys, tuomet apskritai nėra prasmės kurti svetainę.

Būtinai turite patikrinti šiuos kelis požymius:

  • txt failus
  • Robotų metažymas
  • XML svetainės žemėlapius
  • Svetainės greitį
  • Peradresavimą
  • Reagavimą į mobiliuosius įrenginius

Paieškos sistemos indeksavimas yra itin svarbus, nes nuo jo priklauso Jūsų turinio matomumas. Kai išspręsite prieinamumo problemas, galėsite tęsti indeksuojamumo dalį.

Puslapio analizė apima prieštaringų tinklaraščio temų – tų, kurios neturi nieko bendra su pačia svetaine, besidubliuojančio turinio, bandymo tuos pačius raktažodžius reitinguoti skirtinguose puslapiuose, tinkamų URL adresų išdėstymo ir kt. nustatymą.

Tai nėra ilgas procesas!

Ar manote, kad SEO analizė būtinai turi būti sunkus procesas? Tikrai ne! Yra keli SEO audito įrankiai, kuriuos galima išbandyti, kad darbas būtų atliktas greičiau.

Techninis auditas

Pradėkite nuo techninio svetainės audito, kad nustatytumėte visas technines problemas, kurios gali turėti įtakos svetainės veikimui ir reitingavimui. Atliekant techninį auditą nagrinėjami svarbūs svetainės aspektai ir nustatomos klaidos, pvz.:

Jūsų svetainių lankytojai ir naršyklės neturi kantrybės dėl lėto svetainės greičio. Kuo greičiau, tuo geriau!

Paieškos sistemos nuorodas, inkarus ir paveikslėlius vertina kaip svetainės kokybės veiksnius.

Kodavimo klaidos gali lemti lėtą atsako laiką ir serverio problemas, o tai turi įtakos Jūsų svetainės bendrai kokybei.

Svetainės SEO analizė

Išsprendę visas technines problemas pereikite prie svetainės SEO audito:

Išnagrinėkite svetainės problemas, kurios yra svarbios paieškos robotų robotams, svetainės kokybei ir reitingams.

Sukurkite svetainės Sitemap.xml ir Robots.txt failus ir nurodykite paieškos sistemoms, kaip naršyti ir indeksuoti Jūsų turinį.

Laikinas nukreipimas, kai senas URL nukreipiamas į naują, klaidina paieškos sistemas, jei turite nukreipti srautą į naują svetainę su nuolatiniu 301 nukreipimu.

Svarbu, kad kiekvienas Jūsų svetainės puslapis turėtų unikalią antraštinę žymą (70 simbolių ilgio). Paieškos rezultatuose varikliai rodo Title Tag, tai yra tai, ant ko vartotojai paspaus, kad pasiektų Jūsų svetainę. Todėl pasirūpinkite, kad ji būtų svarbi!

Paieškos varikliai po Title žyma paieškos rezultatuose rodo Aprašymo žymą – 320 ženklų. Tai taip pat yra teksto fragmentas, kuris automatiškai rodomas, kai URL dalijamasi socialinėje žiniasklaidoje! Kaip ir Title žyma, Aprašymo žyma turėtų būti unikali kiekvienam puslapiui.

H1 antraštė yra svarbiausia puslapio antraštė, kurią paieškos sistemos naudoja nustatydamos puslapio atitikimą ieškomiems žodžiams. Kiekviename tinklalapyje būtinai turėkite tik vieną H1 antraštę, o visos kitos antraštės turėtų būti H2-H4.

Kiekviename tinklalapyje turėtų būti kelios nuorodos, išeinančios į kitus aukštą reitingą turinčius puslapius. Priklausomai nuo puslapio turinio kiekio, sekite, kad nuorodų skaičius neviršytų 100.

Paveikslėlių ALT atributai padidina svetainės patogumą ir leidžia patiems paveikslėliams užimti aukštesnes pozicijas rezultatuose!

Patikrinkite savo svetainės puslapio greitį ir įkėlimo laiką! Svetainės, kurių puslapio greitis mažas, nėra patogios naudoti ir paieškos sistemos gali jų neįvertinti.

Naudokite mobiliesiems įrenginiams pritaikytą arba į jas reaguojantį žiniatinklio dizainą, kad svetainė gerai atrodytų ir veiktų visuose įrenginiuose! Paieškos sistemos taip pat atpažins Jūsų svetainę kaip patogią mobiliesiems įrenginiams, kai ji bus reitinguojama mobiliosios paieškos rezultatuose. Nustatykite konkrečius svetainės aspektus, kurie gali turėti įtakos veikimui mobiliuosiuose įrenginiuose.

Vidinių nuorodų optimizavimas

Kruopščiai optimizuokite inkaro tekstą su konkrečiais raktažodžiais! Paieškos sistemos ieško raktažodžių inkariniame tekste, kad suprastų, apie ką yra tinklalapis ir kaip jis turėtų būti indeksuojamas.

Jūsų svetainėje esantys nuorodų tekstai ir puslapiai, kuriuose jie yra.

Bendras puslapių, kuriuose yra nuorodos tekstas, skaičius.

Nuorodos teksto autoritetas, kai jis naudojamas kaip inkaro tekstas.

Nuorodų į puslapius, kuriuos blokuojama nuskaityti (naudojant Robots.txt arba noindex žymą), skaičius.

Nuorodos į puslapius, kurie nurodyti kaip “nofollow” ir neperduoda “nuorodų sulčių”.

Svetainės nuorodos yra mažiau vertingos nei nuorodos, patalpintos tekste ir apsuptos temiškai svarbiais žodžiais!

REKLAMA

Daugiau reklamos paslapčių rasite Be Reklamos Negerai O ka žinote apie SEO ? – Kokybiškos SEO paslaugos!

 19,389 peržiūrų (-a)

100% LikesVS
0% Dislikes