Muitinės kriminalinės tarnybos (MKT) pareigūnai, bendradarbiaudami su Lietuvos policijos pareigūnais ir Klaipėdos apygardos prokuratūra, Klaipėdos ir Kretingos rajonuose aptiko nelegalų tabako fabriką, kur falsifikuotos „Marlboro“ , „Prince“ ir „L&M“ cigaretės ir sandėlį. Sulaikyta 11 asmenų – Lietuvos, Rusijos ir Ukrainos piliečių. Aptiktos įrangos, cigarečių ir tabako žaliavos vertė – keletas milijonų eurų.

Tyrimą dėl Klaipėdos rajone galimai vykdomos neteisėtos veiklos – nelegalios rūkalų gamybos Muitinės kriminalinės tarnybos (MKT) pareigūnai pradėjo dar kovo pradžioje. Tyrimą organizuoja ir jam vadovauja Klaipėdos apygardos prokuratūros prokurorai.

Kovo 21 d. muitinės kriminalistai, padedant Lietuvos policijos antiteroristinių operacijų rinktinės „Aras“ pareigūnams, atliko kratas dviejose –Klaipėdos ir Kretingos rajonų vietovėse.

Kretingos rajone aptiktas šešėlinis cigarečių gamybos fabrikas su rūkalų gamybos linija (pajėgumai – iki 3 tūkst. vnt. cigarečių per minutę), taip pat – pakavimo, ventiliacijos įranga, o Klaipėdos apylinkėse – cigarečių ir tabako žaliavos sandėliavimo vieta.

Išankstiniais duomenimis iš viso rastos 768 dėžės (384 tūkst. pakelių) jau gatavos „produkcijos“ – „Marlboro“ , „Prince“ ir „L&M“ rūkalų falsifikatų, taip pat – iki 30 tonų tabako žaliavos. Preliminariais vertinimais vien iš tabako žaliavos buvo galima pagaminti apie 30 mln. vnt cigarečių, kurių vertė siektų keletą milijonų eurų.

Sulaikyta 11 asmenų – Lietuvos, Rusijos ir Ukrainos piliečių, dauguma jų darbavosi šešėliniame fabrike, ten pat ir gyveno.

Minėtas fabrikas buvo įrengtas ūkiniame pastate, siekianti užmaskuoti nelegalią gamybą, buvo imituojama aktyvi ūkinė veikla. Patalpos buvo gerai apsaugotos įvairiomis specialiomis priemonėmis.

MKT Klaipėdos skyriuje pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl neteisėto disponavimo akcizais apmokestinamomis prekėmis. Tyrimui vadovauja Klaipėdos apygardos prokuratūros prokurorai.

Įtariamiesiems gresia bauda arba laisvės atėmimas iki aštuonerių metų.

,,Švyturio” inf.

 38,921 peržiūrų (-a)

100% LikesVS
0% Dislikes