Lietuvos „Facebook“ ir „Instagram“ vartotojai pastarosiomis dienomis sulaukė prašymo pasirinkti – norės mokėti už tai, kad nematytų reklamos, ar toliau socialiniais tinklais naudosis nemokamai, tiksliau tariant, atiduos už juos savo duomenis.

Anot atsinaujinusios „Facebook“ ir „Instagram“ privatumo politikos, jei vartotojas pasirinks nemokamą modelį, jis ir toliau galės naudotis visomis socialinių tinklų funkcijomis, tačiau bus rodoma daugiau reklamos, kuri bus pritaikyta vartotojo interesams.

Tačiau perskaičius visą informaciją apie tai, kokią informaciją „Facebook“ ir „Instagram“ renka apie savo vartotojus, tampa aišku, kad net ir pasirinkus nemokamą modelį, vartotojai bus stebimi labai išsamiai.

„Facebook“ ir „Instagram“ renka apie savo vartotojus tokią informaciją kaip:

  • Ką vartotojas rašo, pasakoja, kuria, ką perka, su kuo bendrauja ir kur keliauja.
  • Vartotojo įrenginio charakteristikas ir programinę įrangą.
  • Vartotojo IP adresą ir kitą vietą susijusią informaciją.
  • Vartotojo elgseną su socialiniais tinklais, įskaitant tai, kiek laiko vartotojas praleidžia juose, ką veikia ir su kuo bendrauja.

“Meta” privatumo politikos teigimu, šią informaciją „Facebook“ ir „Instagram“ naudoja tam, kad geriau suprastų vartotojus ir galėtų jiems rodyti tikslesnę reklamą. Tačiau ši informacija gali būti naudojama ir kitiems tikslams, pavyzdžiui, vartotojų profiliavimui arba jų veiklos stebėjimui.

Jei esate susirūpinę dėl savo privatumo, galite apsvarstyti galimybę naudoti alternatyvius socialinius tinklus, kurie siūlo daugiau privatumo funkcijų.

 2,170 peržiūrų (-a)

50% LikesVS
50% Dislikes