Vieni gyventojai džiaugėsi, nes per miestelio teritoriją nevyksta sunkiasvorių transporto priemonių judėjimas, tačiau keleiviniu transportu vykstantys žmonės keiksnoja Juodupėnų aplinkkelį, nes ir kelionė prailgsta, ir ji tampa nesaugi dėl žiemą ištinkančių atšalimų bei atoslūgių.
Į šią problemą nesenai atkreipė dėmesį ir respublikinę žiniasklaida. Salantų tiltas per Salanto upę, esantis kelio Nr. 226 Kartena–Kūlupėnai–Salantai 18,214 km, šiuo metu yra ribojamas eismas dėl prastos būklės. Įrengti 2,70 m aukščio gabaritiniai vartai ir kelio ženklai riboja masę iki 5,5 t. Eismo apribojimai galios iki tilto rekonstrukcijos.

Projektavimas vyks šiais metais
Kaip teigiama LRT reportaže, planuojama, kad tilto projektavimo paslaugų pirkimas galėtų būti vykdomas 2025 m., tačiau galutinis terminas priklausys nuo skiriamo finansavimo.
Šiuo metu dėl prastos tilto būklės yra ribojamas eismas, t. y. yra įrengti 2,70 m aukščio gabaritiniai vartai ir pastatyti kelio ženklai, ribojantys masę iki 5,5 t. Eismo apribojimai galios iki tilto rekonstrukcijos.

Buvo keičiami maršrutai
Nuo 2024 m. rugsėjo 2 d. dėl Salantuose esančio tilto per Salantą eismo apribojimų buvo laikinai keičiami autobusų maršrutai. Pavyzdžiui, maršrutas Nr. 30 „Kretinga–Salantai“ buvo nukreiptas per Padvarius, o maršrutas Nr. 40A „Salantai–Kartena–Kretinga“ 18:45 val. autobusas iš Kūlupėnų važiuodavo į Kretingą per Padvarius, neužsukdamas į Karteną.
Apie autobusų vėlavimus šiuo metu oficialios informacijos, tačiau žmonės skundžiasi, jog tenka vieną – kitą minutę šalti. Tai gali būti nebent atskiri atvejai, bet ne tendencija, susijusi su tilto per Salantą būkle.

Lūžta mokykliniai autobusai
Kiek daugiau gyventojų tarpe triukšmo kilo dėl mokyklinių autobusų eismo. Pasak LRT, dėl šių apribojimų, kai kurios transporto priemonės, įskaitant mokyklinius autobusus, negali kirsti Salantų tilto. Mokyklinių autobusų vairuotojams taip pat rekomenduojama laikytis nustatytų apribojimų ir, jei įmanoma, rinktis alternatyvius maršrutus. Tiek mokiniai, tiek jų tėvai, tiek mokyklinių autobusų vairuotojai nėra patenkinti dėl to, jog tenka sukti lankstą per Juodupėnus.
Nors tilto būklė kelia susirūpinimą, tarnybų duomenimis, kol kas nėra žinoma apie jokias avarijas ar incidentus, susijusius su šiuo tiltu. Vis dėlto, siekiant užtikrinti eismo saugumą, „Via Lietuva“ rekomenduojama laikytis nustatytų apribojimų ir, jei įmanoma, rinktis alternatyvius maršrutus.

Aplinkkelis per Juodupėnus – beviltiškas
Vienintelis sunkiasvoriam transportui tinkantis Salantų aplinkkelis per Juodupėnus yra žvyrkelis, kurio būklė gali skirtis priklausomai nuo oro sąlygų ir metų laiko. Žiemą ir pavasarį, kai dažnai pasitaiko lietūs ir sniegas, kelio danga gali tapti slidžia ir duobėta, todėl vairuotojams rekomenduojama būti atsargiems.
Salantų aplinkkelis per Nasrėnus ir Imbarę yra taip pat prastos būklės žvyrkelis, kuriame taikomi tam tikri apribojimai sunkiasvoriam transportui dėl kelio būklės ir saugumo.
Kaip skelbia „Via Lietuva“, vertinant itin prastą šalies tiltų ir viadukų būklę, Salantų tiltas remonto galėtų sulaukti nebent po 3 metų.
„Švyturio“ inf.

 258 peržiūrų (-a)

50% LikesVS
50% Dislikes