Palanga ir toliau tvirtina savo pozicijas kaip viena svarbiausių turizmo krypčių Baltijos regione. Kurortą pasiekė džiugi žinia – į jį ateina dar vienas pasaulinio lygio viešbučių tinklas. Jau trečiasis tarptautinis prekės ženklas, „Hilton“, prisijungs prie Palangos svetingumo industrijos, o tai žymi dar vieną svarbų žingsnį kurorto plėtros kelyje.
Palanga – tarptautinio turizmo žemėlapyje
Šią naujieną savo Facebook paskyroje pasidalijo Palangos meras Šarūnas Vaitkus, pabrėždamas, kad tai yra ne tik didžiulė garbė miestui, bet ir reikšmingas verslo pasiekimas. Pastaraisiais metais mieste jau įsikūrė prestižiniai „Marriott“ ir „Accor“ tinklų viešbučiai, o dabar šį sąrašą papildys ir „Hilton“.
„Labai džiaugiuosi, kad žingsnis po žingsnio mes tapome ne tik didžiausi ir populiariausi Lietuvoje, bet, kaip ir svajojau, einame į tarptautinio pripažinimo areną. Ir tai iš tikrųjų labai didelis mūsų visų, visos mūsų Palangos bendruomenės ir verslo, pastangų, pokyčių bei darbo įvertinimas.“, – Facebook paskyroje rašė Š. Vaitkus.
„DoubleTree by Hilton Palanga Gabija Hotel & Spa“ – nauja pradžia
Planuojama, kad dabartinis viešbutis „Gabija“ atsinaujins ir 2026 m. vasarą duris atvers kaip „DoubleTree by Hilton Palanga Gabija Hotel & Spa“. Pasirašyta franšizės sutartis su „Hilton“ tinklu užtikrina, kad atnaujintas viešbutis atitiks aukščiausius pasaulinius svetingumo standartus.
Viešbučio svečiai galės naudotis tarptautine lojalumo programa „Hilton Honors“, kuri jau dabar vienija per 210 mln. keliautojų visame pasaulyje.
„Hilton“ – pasaulinis svetingumo lyderis
„Hilton“ yra vienas didžiausių viešbučių tinklų pasaulyje, valdantis 24 skirtingus prekių ženklus ir daugiau nei 8 400 objektų, siūlančių per 1,25 mln. kambarių 140 šalių. „DoubleTree by Hilton“ – sparčiai augantis tinklas, vienijantis beveik 700 viešbučių 59 šalyse. Šis prekės ženklas garsėja ne tik aukšta paslaugų kokybe, bet ir ypatingu dėmesiu svečių komfortui.
328 peržiūrų (-a)