L?MPS pirmininkas Egidijus Mile?inas

Did?iausia ?alyje Lietuvos ?vietimo ir mokslo profesin? s?junga (L?MPS) ra?tu kreip?si ? Ministr? Pirminink? Ingrid? ?imonyt? bei LR ?vietimo, mokslo ir sporto ministr? Jurgit? ?iug?dinien?, keldama aktualius klausimus d?l pasirengimo naujiems mokslo metams.

??i? mokslo met? situacija ai?kiai parod?, kad visas  ugdymo proceso organizavimas gula ant mokytoj? pe?i?. Vyriausyb?, merams pra?ant, leido savivaldyb?ms pa?ioms laisvai organizuoti 5-11 klasi? mokini? gr??im? ? mokyklas. Savivaldyb?s neprisi?m? lyderyst?s ir paved? tuo r?pintis mokykloms, o ?ios, savo ruo?tu, visk? permet? ant mokytoj? pe?i??, – pabr??ia L?MPS pirmininkas Egidijus Mile?inas.

L?MPS vadovas dr?siai pripa??sta, jog ?iais mokslo metais galimyb? gr??ti ? kontaktin? ugdym? jau yra prarasta, tod?l reikia kuo skubiau ie?koti sprendim? rudeniui.

?Vakcinacijai ?sib?g?jant ir matant, kokius nauj? vakcin? kiekius u?sakin?ja Europos Komisija, akivaizdu, kad ruden? ruo?iamasi naujam pandemijos ?uoliui. Kol m?s? valstyb?s vadovai apie tai tyli, neramu, kad ruden? tur?sim besikartojan?i? situacij?, kai ?vietimo sistema ir v?l bus nepasiruo?usi?, – pastebi E. Mile?inas.

Kreipdamasi ? Vyriausyb?, did?iausia ?alyje ?vietimo profesin? s?junga, siekia ginti savo nariu? interesus ir kuo sklandz?iau pasiruos?ti naujiems 2021-2022 mokslo metams, tod?l pras?o Vyriausyb?s, kiek i?manoma skubiau, atsakyti kada ir kaip bus reglamentuotas hibridinio mokymo bu?das.

Be to, atsi?velgiant ? ?i? mokslo met? patirt?, L?MPS reikalauja pateikti informacij?, kaip keisis mokytojo etato struktu?ra i?teisinus hibridinio mokymo bu?da? ir kiek bus skirta papildomu? le?s?u? hibridinio mokymo bu?do i?gyvendinimui: kiek i? j? bus skiriama mokytoj? darbo u?mokes?io didinimui ir kiek – investicijoms ? infrastruktu?ros ku?rim?.

Lietuvos ?vietimo ir mokslo profesin? s?junga (L?MPS) vienija daugiau nei 10 t?kst. nari? visoje Lietuvoje ir yra did?iausia Lietuvos profesini? s?jung? konfederacijai (LPSK) priklausanti profesin? s?junga.

 68,177 per?i?r? (-a)

100% Likes
0% Dislikes