Tele2

Susidom?j?s programavimu ir technologijomis, Tadas pasuko ? telekomunikacij? srit? ir ?sidarbino ?Tele2? salone Kaune. Kaip jis pats pasakoja, galimyb? pirmam i?bandyti naujausius ?renginius ir bendrauti su daugybe skirting? ?moni? pad?jo kopti karjeros laiptais ?mon?s viduje.

?Jeigu bijosi priimti sprendimus ar naujus i???kius, tave lyd?s ?tampa ir negal?si tobul?ti, tod?l b?tina b?ti dr?siam. Nors pa?io ?mogaus ind?lis kylant pareigose yra labai svarbus, kai ?mon? padeda ir skatina ?mog?, pasirei?kia visas jo potencialas ir galimyb?s. Augimas ?mon?s viduje pad?jo pasisemti ?vairios patirties ir tapo tvirtais pamatais dabartiniam darbui?, ? teigia Tadas Kastanauskas, ?Tele2″ i?ankstin?s mok?jimo paslaugos produkto specialistas.

Tobul?ti skatina vertyb?s ir kolegos

Jo teigimu, jau pirmosios pa?inties su ?Tele2? metu jis suprato, kad nor?t? ?ia dirbti ? ?simin? laisvas darbuotoj? bendravimas bei darbas be ?tampos. Anot T. Kastanausko, per ketverius metus jis pakeit? net 4 pozicijas, o tai leido ne tik bendrauti su naujais ?mon?mis, bet ir pamatyti, kaip jie m?sto bei kokius darbo metodus taiko. Sprendim? prad?ti karjer? ir toliau tobul?ti ?mon?s viduje l?m? ?Tele2? vertyb?s, artimas ry?ys ir atvirumas su kolegomis.

?Pirmoji pozicija ?mon?je buvo pardavim? vadybininko, kadangi buvau sukaup?s patirties apie produkt? ir nor?jau klientus aptarnauti gyvai. Kai nusprend?iau studijuoti universitete, teko keisti darb?,  nes buvo sud?tinga suderinti grafik?. Man atsirado praktikos vieta ?Tele2? kontakt? centre. Po s?kmingos praktikos prisijungiau prie ekspert? komandos ? klient? aptarnavimo specialist?. Dabar dirbu produkto skyriuje ir esu i?ankstinio mok?jimo paslaugos ?Pildyk? produkto specialistas?, ? apie savo karjeros keli? ?mon?je pasakoja jis.

Naudingos pamokos salone

Kaip pasakoja Tadas, d?l salon? vykdomos rotacijos, jam yra tek? dirbti net keliose skirtingose vietose, tai pad?jo i?mokti bendrauti su skirtingais klientais. Pasak jo, dirbant salone svarbiausia u?duotis ?pasi?lyti klientams aktualiausias paslaugas. Jis tikina, kad vienas esmini? dalyk?, kurio i?moko ?ioje pozicijoje ? prieiti prie ?mogaus tinkamai suvaldyti pokalb?, sudominti klient?.

?Kiekvienas klientas yra unikalus ir kaskart reikia surasti b?d?, kaip b?tent jam surasti geriausi? sprendim?. D?iaugiausi galimybe prisiliesti prie naujausi? ?rengini? modeli? ir juos i?bandyti, tur?davome ir specialius apmokymus, kad gal?tume juos pardavin?ti. ?is darbas pad?jo ?gyti bendravimo ?g?d?i?, i?lavinti greito mokymosi ?g?d?ius?, ? pasakoja jis.

Pasi?l? sprendim?, kur?  taiko visa ?mon?

Pa?nekovo teigimu, praktika kontakt? centre leido labiau prisiliesti prie ?Tele2? ir suteik? galimyb? daryti tai, k? jis m?gsta. Anot jo, ?is ?ingsnis pad?jo ?gyti daug analitinio m?stymo ?g?d?i?, pagerinti  ?inias apie produktus, taip pat susipa?inti su ?mon?je dirban?iais ?mon?mis. T. Kastanauskas tikina, kad suteikti laisv?s jauniems specialistams ne tik padeda tobul?ti pa?iam darbuotojui, bet yra naudinga ir ?monei.

?Mano asmenin? patirtis rodo, kad ?monei suteikus daugiau laisv?s jaunam darbuotojui, labai pasikei?ia po?i?ris ? j? ? atsiranda artumas, jautiesi savas. Praktikoje man labiausiai ?simin? atvejis, kuomet pasinaudoj?s savo analitin?mis ?iniomis, pasi?liau supaprastinti ataskait? apdorojim? ? mano sprendimas leido apjungti daugyb? fail? ir atvaizduoti vis? informacij? vienoje ataskaitoje. Nors buvo dvejojama, ar tai pavyks, naujov? ne tik pasiteisino, bet ir iki ?iol yra naudojama ?mon?je?, ? patirtimi dalinasi jis.

Kiekvien? dien? ? nauji i???kiai

Pasak pa?nekovo, dabartin?je pozicijoje jis atsakingas u? i?ankstin?s mok?jimo paslaugos ?Pildyk? veikim? bei kilusi? problem? sprendim?. Anot jo, kasdienis darbas yra labai ?vairus ? kaskart pasitinka nauji i???kiai, tenka generuoti naujas id?jas, ta?iau naujov?s ne tik neleid?ia pasinerti ? rutin?, bet ir skatina nuolat tobul?ti. Pa?nekovo teigimu, dirbant ?Tele2?, suteikiamos visos galimyb?s kalb?tis apie nor? kilti karjeros laiptais, ta?iau svarbu tai dr?siai parodyti.

?Did?i?j? darbo dienos dal? sprend?iu ?vairius, su ?Pildyk? susijusius, techninius klausimus. Vienas i? esmini? i???ki? mano darbe ? kai planuojame paleisti naujus planus, a? turiu paruo?ti sistemas, kad klientai gal?t? juos u?sisakyti. Neneigsiu ? i???ki? pasitaiko, kadangi reikia susisteminti ir ?sisavinti daug naujos informacijos. ?ioje vietoje padeda palaikantys kolegos, kurie visada pataria ir ?u?veda ant kelio? bet kurioje situacijoje. ?mon?ms, abejojantiems savo galimyb?mis, palink??iau d?l to per daug nesijaudinti ir dr?siai bandyti?, ? dr?sina jis.

Kaip prisijungti prie ?Tele2? komandos? 

Jei domit?s technologijomis ir dr?siai priimate naujus i???kius, ?Tele2? kvie?ia kartu kurti taisykles ir prisijungti prie pardavim? vadybinink? komandos. Daugiau apie ?ias ir kitas ?Tele2? karjeros galimybes Kretingoje galite su?inoti ?ia.

 23,037 per?i?r? (-a)

50% Likes
50% Dislikes