Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) įdarbino dirbtinį intelektą – virtualų asistentą Simą. Interneto svetainėje www.vmi.lt Simas gyventojams suteiks bendro pobūdžio konsultacijas kuriuo paros metu. Dirbtinis intelektas sugeba konsultuoti trimis mokesčių temomis: žemės mokesčių, individualios veiklos ir verslo liudijimų, baudų sumokėjimo.

Su Simu galima užmegzti ir realų pokalbį, t. y. parašyti savo klausimą, suformuotą net ir netaisyklinga šnekamąja kalba, natūraliai palaikyti pokalbį. Simas atsakyti ne tik raštu, tačiau ir internetine nuoroda, vaizdine medžiaga ar persiunčiamu failu.

Virtualusis asistentas mokosi iš pateikiamų klausimų – dirbtinio intelekto pagalba rinkti ir analizuoti informaciją, kol galės pateikti tinkamiausią atsakymą realiuoju laiku.

„Kurdami virtualų asistentą siekiame pagerinti gyventojų konsultavimo kokybę – jis turėtų padėti mokesčių mokėtojams greičiau ir lengviau gauti bendro pobūdžio informaciją aktualiomis mokesčių temomis visą parą, neribojant klausiančiųjų skaičiaus. Tikimės, jog tai sumažins laukiančiųjų konsultacijos telefonu srautą“, – teigė VMI viršininko pavaduotojas Martynas Endrijaitis.

Šiais metais VMI jau suteikė daugiau nei 900 tūkst. konsultacijų telefonu, dar beveik 31 tūkst. paklausimų buvo atsakyta raštu.

Norėdami pateikti pasiūlymų ar išsakyti savo pastabas apie virtualaus asistento darbą arba atsinaujinusią VMI interneto svetainę, gyventojai kviečiami jas išsakyti atsiliepimų skiltyje, pagrindiniame svetainės lange, paspaudus mygtuką Atsiliepimas / Pranešimas apie klaidą svetainėje.

Virtualusis asistentas buvo sukurtas per mažiau nei pusmetį. Viešasis pirkimas virtualaus asistento, pasitelkiančio dirbtinio intelekto technologiją, sukūrimo paslaugoms buvo paskelbtas dar šią vasarą, birželio 26 d.

 8,417 peržiūrų (-a)

100% LikesVS
0% Dislikes