Pajūrio mažmeninės prekybos rinkos laukia naujiena – Klaipėdos mieste bus statomas 24 tūkst. kv. m. ploto išparduotuvių koncepcijos prekybos, pramogų ir laisvalaikio centras „Klaipėda Outlet & More“. 

Jis įsikurs judriame Taikos prospekte, šalia Klaipėdos miesto poliklinikos ir „Naujojo turgaus“ prekyvietės. Miesto gyventojams bei svečiams planuojama pasiūlyti įvairiausių paslaugų bei pramogų, o požeminėje automobilių aikštelėje bus įrengta 550 stovėjimo vietų. „Klaipėda Outlet & More“ duris atverti turėtų 2026 metų trečiąjį ketvirtį.

„Idėja Klaipėdoje atidaryti naują paslaugų ir prekybos centrą kilo maždaug prieš trejus metus. Jau kurį laiką jautėme poreikį rinkoje – paslaugų bei pramogų traukos taško alternatyvos aktualios ir miestiečiams, ir verslo atstovams. Į uostamiestyje įsikūrusius prekybos centrus atvyksta ne vien klaipėdiečiai, tačiau ir pajūrio regiono gyventojai, tad potencialas plėsti prekybos sektorių čia išties nemažas“, – pasakoja projektą vystančios bendrovės „Masterkeybaltics“ direktorius Mindaugas Treigis.

„Klaipėda Outlet & More“ bus statomas patrauklioje ir tankiai apgyvendintoje miesto zonoje, pusiaukelėje tarp prekybos centrų „Molas“ ir „Akropolis“. Naujas pastatas iškils adresu Taikos pr. 78, vietoje buvusių buities rūmų. Pirmas jo aukštas bus skirtas prekybai – čia įsikurs beveik dvidešimt parduotuvių, vaistinė, veiks kavinių ir restoranų zona, o antrajame aukšte planuojama įrengti sporto klubą, vaikų laisvalaikio erdvę su batutų parku, taip pat medicinos paslaugas teikiančią kliniką bei kino teatrą.

„Šio prekybos centro išskirtinumas – tai paslaugų ir pramogų sinergija su išparduotuvės koncepcija. Pajūrio regione būsime pirmieji, pasiūlę tokį derinį. Šiuo metu aktyviai dirbame ties techniniu pastato projektu ir tikimės kitais metais gauti statybų leidimą“, – teigia Mindaugas Treigis.

 Sparčiai populiarėjanti prekybos koncepcija – sutaupyti galima iki 70 proc.

Išparduotuvių centrai demonstruoja spartų ir nuoseklų augimą Europos mažmeninės prekybos sektoriuje jau pastaruosius dvidešimt metų. Skiriamuoju išparduotuvių bruožu tapo net iki 70 proc. siekiančios nuolaidos pasaulinio garso prekių ženklams.

„Išparduotuvių prekyvietės pirmiausia patrauklios tuo, kad žinomų prekių ženklų produkcija čia kainuoja gerokai mažiau, negu įprastų akcijų metu. Jeigu nuolaidos parduotuvėse svyruoja nuo 10 iki 30 procentų, tai išparduotuvėse galima įsigyti prekių 25, 50 ar net 70 procentų pigau. Pasaulyje žinomi gamintojai kuria išskirtinai „outlet“ kolekcijas, išparduotuvėse dažnai atsiduria tik tam tikrų dydžio modelių prekės ar sėkmingiausi populiarių modelių produktai. Ne paslaptis, kad šis verslo modelis aktualiausias sporto ir laisvalaikio paskirties prekių kategorijoje. Žvelgiant į pajūrio regioną, būtent tokios produkcijos paklausa čia yra gan aukšta“, – sako „Klaipėda Outlet & More“ vadovė Viktorija Beatričė Radzevičienė.

Viktorija Beatričė Radzevičienė pastebi, jog išskirtinai išparduotuvių centrai labiau būdingi didelėms Europos rinkoms. Baltijos šalyse tenka apjungti šią prekybos koncepciją su platesniu požiūriu į vartotojų lūkesčių atliepimą – pasiūlant ne vien kokybiškas prekes už draugišką kainą, tačiau ir įvairių laisvalaikio galimybių.

„Baltijos šalių rinka yra nedidelė, palyginus su Skandinavijos ar Vidurio Europos regionais. Tad vien išparduotuvių centrai čia neturėtų reikiamos perkamosios galios. Tačiau mes puikiai žinome, kas kuria vertę mūsų prekybininkams bei pirkėjams: didelė erdvė, plati veiklų pasiūla ir patogi kaimynystė. „Klaipėda Outlet & More“ pasiūlys funkcijų įvairovę, o tai bus patrauklu ne vien uostamiesčio gyventojams. Tikimės pritraukti lankytojus iš gyvenviečių, kuriose dėl rinkos seklumo „outlet“ tipo prekyviečių nėra“, – atskleidžia  V. B. Radzevičienė.

Naujas prekybos centras bus pritaikytas ir šeimų laisvalaikiui

Pasak nekilnojamojo turto ekspertų, pajūrio rinkoje dar vienam įprastam prekybos centrui būtų ankšta. Tačiau kokybiškam pramogų ir prekybos „outlet“ centrui, orientuotam į šeimų laisvalaikį – poreikis akivaizdus.

„Klaipėdoje ne kartą esu susidūręs su situacija, kai esant prastiems orams, ištinka laisvalaikio idėjų badas. Jeigu lėlių teatre negauni bilietų, o Jūrų muziejuje lankeisi neseniai, belieka keliauti į prekybos centrą. Šiuo metu trūksta kokybiškos ir lengvai pasiekiamos erdvės, kurioje tėvai galėtų smagiai praleisti laiką su vaikais, patenkinant visų šeimos narių poreikius“, – teigia nekilnojamojo turto bendrovės „REAL GAME“ konsultantas Ernestas Adomaitis.

Adomaitis pastebi, kad dėl augančių nekilnojamojo turto kainų Palangoje, Klaipėda tampa vis patrauklesniu antrojo būsto miestu. Uostamiesčio infrastruktūra naudojasi ir Gargždų, Kretingos bei Palangos gyventojai, į pajūrio kurortus atvykstantys poilsiautojai, netgi kai kuriems Latvijos miesteliams Klaipėda yra artimiausias didmiestis. Tad potenciali rinka išauga iki 300-400 tūkst. pirkėjų.

„Šis prekybos ir laisvalaikio centras bus orientuotas į šeimas ir jaunus žmones, jų patogumą vienoje vietoje gauti plačią pramogų ir kokybiškų apsipirkimo galimybių pasiūlą. „Klaipėda Outlet & More“ bus galima praleisti kone visą dieną – pasportuoti, užkąsti, pažiūrėti filmą, čia numatytos laisvalaikio zonos, žaidimų kambariai ir netgi erdvės vaikų būreliams. Taip pat, tai bus vienintelis prekybos centras mieste su požemine automobilių stovėjimo aikštele, kas suteikia papildomo komforto esant prastiems orams. Sudėjus visus „Klaipėda Outlet & More“ privalumus: patogią lokaciją, išparduotuvių koncepciją ir platų pramogų pasirinkimą, tikime šio projekto sėkme ir kviečiame prekybininkus užmegzti bendradarbiavimą“, – priduria Ernestas Adomaitis.

 

 169 peržiūrų (-a)

100% LikesVS
0% Dislikes