Eismo organizavimo schem? pateikusi? rangov? teigimu, visose rekonstruojamos Vilniaus gatv?s atkarpose bus dirbama vienu metu ir maksimaliu paj?gumu.

Lygiai po m?nesio turinti prasid?ti Vilniaus gatv?s rekonstrukcija kretingi?kiams ir miesto sve?iams atne? daug nepatogum?. Savivaldyb?je buvo sprend?iama, kaip juos b?t? galima suma?inti.


Vienu metu bus dirbama visoje gatv?je
Darb? rangovai ir projektuotojai yra nusprend?, kaip darb? metu bus reguliuojamas eismas, ta?iau Eismo saugumo komisijai pristatyt? schem? teks koreguoti, nes komisijos nariai pateik? kelet? si?lym?, kurie kretingi?kiams u?tikrint? patogesn? susisiekim?.
Rangovo ? bendrov?s ??ilut?s automobili? keliai? ? atstovai ir projektuotojai i? bendrov?s ?Kelvista? informavo, kad bus dirbama nuo Birut?s gatv?s iki ?iemos sodo. ?iame ruo?e numatyta kloti po?eminius tinklus, kurie eina va?iuojam?ja kelio dalimi.
Po?emin?s komunikacijos bus dedamos visuose ruo?uose vienu metu, tod?l rangovai pageidavo u?daryti eism? nuo ?iedo iki J. Pabr??os gatv?s, kad neb?t? intensyvaus eismo.
Su tuo komisijos nariai nesutiko. Pasak Administracijos direktoriaus pavaduotojo, Eismo saugumo komisijos pirmininko Povilo ?erneckio, nors suprantama, kad sutvarkyti tok? objekt? be tam tikr? trukd?i? ne?manoma, Savivaldyb?s pozicija ? kad gyventojams ir miesto sve?iams b?t? kuo ma?iau problem?.
?Tur?sime b?ti geranori?ki ir toleranti?ki, ta?iau u?daryti beveik visos gatv?s tikrai nesutinkame ir neleisime?, ? teig? P. ?erneckis.
Pra?? leisti eism? sustabdyti
Daugiausia diskusij? kilo d?l rangovo nor? u?daryti gatv?s dal? nuo J. Pabr??os gatv?s iki turbo ?iedo.
??ilut?s automobili? keli?? statybos direktorius Audrius Stimburys ai?kino, kad ?i? atkarp? reikia u?daryti tod?l, kad toje vietoje teks kasti itin giliai ? apie 3,5 metro. Vykdyti eism? ir u?tikrinti saugum? technologin?mis priemon?mis es? prakti?kai ne?manoma.
Gyventoj? ir aptarnaujan?io personalo patekimas prie atitinkam? parduotuvi?, gyvenam?j? nam? bus u?tikrinamas, numatyta ir galimyb? patekti ? kapines.
Rekonstrukcijos laikotarpiu eismas daugiausiai bus nukreipiamas per Melioratori?, taip pat ?ventosios gatves.


Pasi?lyt? schem? pavyko kiek pakeisti
Komisijos nariai kategori?kai nesutiko, kad visi?kai b?t? u?darytas gatv?s ruo?as nuo Savanori? g. iki turbo ?iedo.
Svarbiausias argumentas ? nebus u?tikrintas pakankamas eismo pralaidumas.
Es? rangovas pasirinko lengviausi? ir pigiausi? b?d?, nes u?tikrinti eism? ?ia dalimi galima.
Galiausiai buvo nutarta, kad rangov? pageidaujamas u?daryti ruo?as bus suskaidytas ? dvi dalis:
atkarpoje nuo J. Pabr??os g. iki Savanori? g. eismas visi?kai bus draud?iamas nuo kovo 15 dienos iki gegu??s 1 dienos, o nuo darb? prad?ios iki bir?elio 1 d. nuo Savanori? g. iki turbo ?iedo bus sudaryta galimyb? prava?iuoti ? abi puses per laikin? vienpus? eismo juost?, reguliuojam? ?viesoforu.
Jeigu d?l ?viesoforu stabdomo eismo ?ioje atkarpoje susidaryt? automobili? sp?stys tiek Savanori? gatv?je, tiek turbo ?iede, sprendim? ketinama per?i?r?ti.
Pataisyt? laikinojo eismo schem? rangovas v?l tur?s i? naujo suderinti su darb? u?sakove Automobili? keli? direkcija.
Pagal sutart? Vilniaus gatv?s rekonstrukcija tur?t? b?ti baigta iki rugs?jo prad?ios.

 1,735 per?i?r? (-a)

50% Likes
50% Dislikes
One thought on “Rekonstruojant Vilniaus gatv? dalis jos bus u?daryta”

Comments are closed.

TAIP PAT SKAITYKITE