Eismo organizavimo schemą pateikusių rangovų teigimu, visose rekonstruojamos Vilniaus gatvės atkarpose bus dirbama vienu metu ir maksimaliu pajėgumu.

Lygiai po mėnesio turinti prasidėti Vilniaus gatvės rekonstrukcija kretingiškiams ir miesto svečiams atneš daug nepatogumų. Savivaldybėje buvo sprendžiama, kaip juos būtų galima sumažinti.


Vienu metu bus dirbama visoje gatvėje
Darbų rangovai ir projektuotojai yra nusprendę, kaip darbų metu bus reguliuojamas eismas, tačiau Eismo saugumo komisijai pristatytą schemą teks koreguoti, nes komisijos nariai pateikė keletą siūlymų, kurie kretingiškiams užtikrintų patogesnį susisiekimą.
Rangovo – bendrovės „Šilutės automobilių keliai“ – atstovai ir projektuotojai iš bendrovės „Kelvista“ informavo, kad bus dirbama nuo Birutės gatvės iki Žiemos sodo. Šiame ruože numatyta kloti požeminius tinklus, kurie eina važiuojamąja kelio dalimi.
Požeminės komunikacijos bus dedamos visuose ruožuose vienu metu, todėl rangovai pageidavo uždaryti eismą nuo žiedo iki J. Pabrėžos gatvės, kad nebūtų intensyvaus eismo.
Su tuo komisijos nariai nesutiko. Pasak Administracijos direktoriaus pavaduotojo, Eismo saugumo komisijos pirmininko Povilo Černeckio, nors suprantama, kad sutvarkyti tokį objektą be tam tikrų trukdžių neįmanoma, Savivaldybės pozicija – kad gyventojams ir miesto svečiams būtų kuo mažiau problemų.
„Turėsime būti geranoriški ir tolerantiški, tačiau uždaryti beveik visos gatvės tikrai nesutinkame ir neleisime“, – teigė P. Černeckis.
Prašė leisti eismą sustabdyti
Daugiausia diskusijų kilo dėl rangovo norų uždaryti gatvės dalį nuo J. Pabrėžos gatvės iki turbo žiedo.
„Šilutės automobilių kelių“ statybos direktorius Audrius Stimburys aiškino, kad šią atkarpą reikia uždaryti todėl, kad toje vietoje teks kasti itin giliai – apie 3,5 metro. Vykdyti eismą ir užtikrinti saugumą technologinėmis priemonėmis esą praktiškai neįmanoma.
Gyventojų ir aptarnaujančio personalo patekimas prie atitinkamų parduotuvių, gyvenamųjų namų bus užtikrinamas, numatyta ir galimybė patekti į kapines.
Rekonstrukcijos laikotarpiu eismas daugiausiai bus nukreipiamas per Melioratorių, taip pat Šventosios gatves.


Pasiūlytą schemą pavyko kiek pakeisti
Komisijos nariai kategoriškai nesutiko, kad visiškai būtų uždarytas gatvės ruožas nuo Savanorių g. iki turbo žiedo.
Svarbiausias argumentas – nebus užtikrintas pakankamas eismo pralaidumas.
Esą rangovas pasirinko lengviausią ir pigiausią būdą, nes užtikrinti eismą šia dalimi galima.
Galiausiai buvo nutarta, kad rangovų pageidaujamas uždaryti ruožas bus suskaidytas į dvi dalis:
atkarpoje nuo J. Pabrėžos g. iki Savanorių g. eismas visiškai bus draudžiamas nuo kovo 15 dienos iki gegužės 1 dienos, o nuo darbų pradžios iki birželio 1 d. nuo Savanorių g. iki turbo žiedo bus sudaryta galimybė pravažiuoti į abi puses per laikiną vienpusę eismo juostą, reguliuojamą šviesoforu.
Jeigu dėl šviesoforu stabdomo eismo šioje atkarpoje susidarytų automobilių spūstys tiek Savanorių gatvėje, tiek turbo žiede, sprendimą ketinama peržiūrėti.
Pataisytą laikinojo eismo schemą rangovas vėl turės iš naujo suderinti su darbų užsakove Automobilių kelių direkcija.
Pagal sutartį Vilniaus gatvės rekonstrukcija turėtų būti baigta iki rugsėjo pradžios.

 1,752 peržiūrų (-a)

50% LikesVS
50% Dislikes
One thought on “Rekonstruojant Vilniaus gatvę dalis jos bus uždaryta”

Comments are closed.

TAIP PAT SKAITYKITE