Andrius Juškevičius.

Didžiausia politinė šios savaitės naujiena – Sauliaus Skvernelio paskelbta žinia apie kuriamą naują keisto darinio nacionalinę ir socialiai orientuotą partiją. Tačiau ne politinės naujienos ir ne politinės partijos – senos ar naujos, – labiausiai jaukia žmonių protus. Rūpi visai kiti dalykai: mirti laisvam ar vis dėlto pasiskiepyti? Prieš vakcinavimą, prieš reikalavimą dėvėti veido kaukes šią savaitę jau paleisti ir šūviai. Iš tikro ginklo.
Pabandykime keliais pavyzdžiais įsivaizduoti, kad mes visi – visa Lietuva, tokia mažutėlė valstybėlė pasaulio žemėlapyje, – nusprendėme mirti laisvi, tai yra spjovę ant visų rekomendacijų, reikalavimų, taisyklių, bendro gyvenimo normų. Visų, visokių ir visur. Nes mus galutinai įtikino, kad svarbiausia – laisvė!
Kelių eismo taisyklės nebeegzistuoja, visi važinėja pasiutusiais greičiais ir užpylę po 2-3 promiles „ant drąsos“. Kasdien mūsų valstybėlėje – 20-30 po ratais žuvusių lavonų, dar po 1,5-2 tūkstančius sužeistų, suluošintų. O kas čia tokio? Vairuoju laisvas, vaikštinėju laisvas, o kad ant kažko gali užlėkti keturi ratai – tai tik atsitiktinumas. Manęs tai neliečia.
Neribotoje laisvėje kiekvienas psichas gali laisvai nusipirkti bet kokį ginklą. Nori pašaudyti savo malonumui – niekas nevaržo, nes dabar svarbiausia – laisvė! Jeigu tik pareikalavo kas nors patalpoje veido kaukę užsidėti – pykšt į kojas. Dar gerai, kad tik į kojas, kitą kartą už norą varžyti laisvę šūvis gali būti ir lemtingas.
Vaikų darželiuose laisvai dirba pedofilai. Taip, juk ir jų laisvės neturi būti ribojamos, čia tik anksčiau kažkas buvo išsigalvojęs, kad panašių iškrypėlių nė per patrankos šūvį negalima prileisti prie vaikų.
Duonos kepyklose, kulinarijos ir konditerijos cechuose, visur, kur ruošiamas maistas – laisvė ir smarvė, niekas rankų neplauna net tualetu pasinaudojęs, salmoneliozės nekontroliuoja, nes tai gali įžeisti ar net riboti dirbančiųjų nevalų laisvę.
Tuberkuliozė… Kokia tuberkuliozė? Sergi, kosėji, jau ir kraujais spjaudai? Niekas negali varžyti laisvės sėdėti kino teatre, čiaudėti ar kosėti net burnos neprisidengus važinėjant viešuoju transportu.
Sakote, kad dabar ligoninėse labai trūksta gydytojų? O ką veikia veterinarai? Visus juos – be konkursų, be jokių diplomų priimti ir leisti jiems žmones gydyti. Juk žmogus vienaip ar kitaip jau pasirinko gydytojo profesiją, tai koks skirtumas, ką gydyti – vaiką ar katytę?
Kartą toks Iljičius buvo išmintijęs garsią mintį, kad kiekviena virėja gali valdyti valstybę. Kam žmogui mokslai, visokie universitetai, specialios žinios, patirtis, autoritetas tinkamoje srityje? Baigei 4 klases – eik sau laisvas, vadovauk. Juk buvo toks laisvės supratimas, visuomenę vedęs į niekur.
Siekiantiems laisvės bet kokia kaina, nepritariantiems dėl suvaržymų, reikalavimų kovojant su pavojingais ir viską žudančiais virusais, o ypač su skiepais, gali būti nė motais ir šiomis dienomis per Kretingos rajoną nuvilnijusi žinia: Darbėnų seniūnijoje nustatytas kiaulių maras. Sakau, gal kaimo žmogui paršiukų labiau gaila, nei žmonių gyvybių? Gal kokias specialias ekskursijas vertėtų organizuoti, kad savo akimis būtų galima pamatyti, kaip virusų užpultos dvesia kiaulės? Nes ekskursijų į ligonines nebus, nuo kovido dūstančių žmonių neparodys. O žiniasklaidoje aprašytus dūstančius, mirštančius žmones, nepakeliamo skausmo valandą perspėjančius dar nepasiskiepijusius, ne vienas linkęs vertinti kaip išsigalvojimus, tuščius gąsdinimus. Juk tai – sąmokslas, valdančiųjų noras mus visus pavergti, atimti laisvę. Juk antivakseriai kovoja prieš fašizmą, suprask – jie antifašistai.
Nežinia, ką mąstė, galvojo ir kaip kovido pandemiją vertino neseniai Anapilin išėjęs garbus Palangos gydytojas. Kovidas nepagailėjo sveikuolio, įprasto gyvenimo aplinkybėmis savimi besirūpinančio medicinos specialisto, kažkodėl atsisakiusio skiepų. Gal ir jam tokia menama laisvė buvo svarbiau? Tačiau ar gali būti taip principingai svarbios tamsuomenei būdingos nuostatos, kad paskui save į žiaurias negailestingo kovido pinkles pasiųsti ir visą šeimą?
Kas gali pakeisti norinčių „mirti laisvai“ įsitikinimus? Gal tikrai geriausias įrankis – pinigai? Kodėl iki šiol kovido testai „mirti laisvai“ pasekėjams nemokami? Kodėl neįvedus tvarkos – sąmoningai nuo kovido nesiskiepijusieji patys moka už gydymą? Kodėl sąmoningi piliečiai turi apmokėti antivakserių užgaidas? O valstybės gundymas pinigais vyresnio amžiaus žmones už skiepus– sąžininga? Negi tik valdžios dovanojami 100 eurų gali atvesti į protą (kai to blaivaus proto – menka kruopelytė)? O gal geriau vėl keliems mėnesiams užsidaryti į juodą karantiną su komendanto valanda?
Gal tada ir žmonės liks sveikesni, ir paršiukus maras aplenks?
O jeigu visi antivakseriai pasiskiepytų, tai tik tada ir būtų įrodyta, kad nuo kovido miršta tik paskiepytieji, ar ne?

 685,036 peržiūrų (-a)

79% LikesVS
21% Dislikes
One thought on “Kaip įrodyti skiepų nuo kovido nenaudą”
  1. Na nepatinka man čia vartojamas žodis ,,laisvė” Labiau tiktų ,,žmonių skirtingos nuomonės,įsitikinimai,atsakomybė”,tik ne ,,laisvė”.
    ,,laisvė” tai tik turėti savo nuomonę,savo įsitikinimus.
    O kas ir bebūtų,jei visi vienodai galvotų???

Comments are closed.

TAIP PAT SKAITYKITE